Google Website Translator Gadget

woensdag 6 april 2011

Del Sol "Foxy" met M57





Al heel lang was ik op zoek naar nagellak die van kleur verandert in de zon van het merk "Del Sol". Ik had ze wel gezien, maar vond ze te duur om de gok te wagen. Totdat ik ze eindelijk vond bij een Ebay handelaar "Musthaves" waar ik deze drie kleuren uitzocht. Inclusief verzendkosten heb ik er 20 euro voor betaald.

Helaas was er één flesje bij de hals afgebroken. Deze kreeg ik keurig opnieuw opgestuurd met een gratis extraatje erbij.

Ik had gisteravond de nagellak opgedaan en pfff wat duurde het lang voordat de zon ging schijnen vandaag. Gelukkig kwam de zon wel toen ik om 12 uur van mijn ene werklocatie naar de andere fietste en kon ik onderweg lekker naar mijn nagels kijken. Binnen zijn ze echt fel roze, buiten met wolken werden ze heel donkerroze en met de zon echt felpaars. Zo gaaf om te zien! Nagellak met een gadget, hoe cool is dat?

Ik heb gestempeld met M57, bloemen in zwart en wit door elkaar.

8 opmerkingen:

Giuditta zei

Gaaf joh, en gelukkig schijnt de zon nog een paar dagen!

Esther zei

Heel erg gaaf, de komende dagen zal je wel naar je nagels blijven kijken!!

Leontine zei

Leuk! Ik heb ze pas ook gezien, erg bijzonder.

Ellen zei

Mooi gedaan!! Leuk joh dat je het verschil wel duidelijk ziet!

Carola zei

Wat leuk!
Ik heb ook zo'n lakje van blaze, maar nog niet uitgeprobeerd.
Mooie creatie heb je er op gemaakt.

-Diana- zei

Wat moooi ik wil er ook vind het zo gaaf :) Zijn mooier als blaze zo te zien, die lakken zo streperig :( Ook erg leuk gestempeld.

nolly zei

Mooie kleur. en leuk zo met die bloemetjes in wit en zwart!

heb net op de site gekeken, en de 'superhero" lijkt mij zelf ook supermooi.

Edeline zei

Grappig, de eerste keer dat ik nail-art zie op dat soort nagellak. Zelf vond ik wel dat je veel laagjes nodig had om de kleur goed fel te maken.