Google Website Translator Gadget

vrijdag 11 maart 2011

White Cap over Walk in the Woods





Het plan was om "White Cap" van de "Achors Away" collectie van China Glaze over een nude kleurtje te doen. Ik had namelijk op swatches gezien dat "White Cap" sheer blijft en ik wilde geen VNL (visible nail line).

Ik had "Walk in the Woods" van Catrice gekocht als "nude" kleurtje, maar deze kleur match niet met mijn huidskleur, het is te grijs en te donker. Evengoed wel mooi maar het gaf niet het resultaat wat ik voor ogen had.
Het witte is nu namelijk heel ver te zoeken, wat je ziet is een tan kleurtje met een mooie gouden shimmer.

"White Cap" vraagt dus om nog veel meer experimenten. Ik heb 'm ook over wit gezien, maar dat vond ik weer te wit. Maar ik ga het toch een keer proberen. Als layering kleur is het prachtig over heel veel kleuren, licht en donker. Het lijkt me ook super over een witte french en ook naturel ga ik deze wel een keer opdoen.

3 opmerkingen:

a1001addictions zei

Is walk in the woods niet van Catrice, of heeft essence ook een kleurtje met dezelfde naam?

Michelle zei

Je hebt gelijk hoor, hahaha! Dank je. Weet je hoe het komt? Mijn Kruidvat waar ik altijd kom verkoopt geen Catrice, maar ik was vergeten dat ik 'm bij een andere Kruidvat had gekocht.

-Diana- zei

Toch wel een hele leuke combi zo :) en Muffin ♥♥♥