Google Website Translator Gadget

woensdag 23 maart 2011

Sexagon met M9




Genieten jullie ook zo van die zon? Met de kaleidoscoop lakjes is het natuurlijk nog meer genieten, dus we gaan gewoon door. Dit is "Sexagon" en ik heb gestempeld met SN black pearl en M9.

Nagellak met grappige namen zijn natuurlijk veel leuker dan met een saai nummer. China Glaze gebruikt wel vaker "kinky" namen. Ik hou daar persoonlijk niet zo van, ik weet niet, het komt gewoon ordinair of goedkoop/makkelijk over. Ik kom er zo snel niet op, maar bijvoorbeeld "I wanne Lei Ya", sorry hoor, dat is toch geen taal voor een dame? Misschien is het beroepsdeformatie, ik ben veel met taal bezig. Een beetje gek mag wel, maar nagellak heeft voor mij niets met sex te maken. Sexagon is een verbastering van hexagon, achthoek, mwah, nee, ik had een andere naam leuker gevonden. Tja sex verkoopt, ik weet het en misschien ben ik de enige die er zo over denkt, maar dat maakt me niet uit.

7 opmerkingen:

Leontine zei

Mooi!

Ik ben erg fan van China Glaze, vind de lakjes geweldig. Aparte namen vind ik leuk, maar zulke namen hoeft voor mij ook niet hoor.

Sarahlouise1986 zei

love this! i adore holo mani's =)

/Hugs

http://spellbindingnails.blogspot.com/

Angeles zei

Very elegant... I love it!

Alice @ NailsbyAlice zei

this is nice!

Carola zei

Ik wil dit lakje ook echt nog zo graag.. Vind hem zo mooi maar ben 'm helaas nog niet tegen gekomen.
Leuke creatie heb je er op gemaakt.

-Diana- zei

Erg leuk, zo gaaf dat je ook wat meer mooie holo's hebt nu, en die namen haha ja daar heb ik ook wel eens over gehad, veel van de Kaleidoscope....weet nooit wat ik er van moet denken. Geef liever de voorkeur aan namen zoals It's all Greek to me ;)

Ik geniet ook van een holo lakje op me mini nagels :( (nee vind me lengte wel mooi behalve die middel vinger)

Nniinnoo zei

Heel mooi (33

(Trouwens ik hoop dat ik deze reactie kan plaatsen, het lukt me steeds niet)