Google Website Translator Gadget

zaterdag 19 maart 2011

Octa gone wild met M24






Nadat ik mijn eerste lakje uit de Kaleidoscope collectie van China Glaze op mijn eigen nagels had gezien was ik toch wel verkocht. Daarom ben ik blij dat ik er via Ebay nog drie te pakken heb kunnen krijgen: "Kaleidoscope him out", "Octa Gone Wild" en " "Sexagon".

Vandaag heb ik "Octa Gone Wild" opgedaan. Wat is er nu mooier op zo'n zonnige dag als een holografisch lakje op je nagels?

De stempel is van M24 met witte stempellak.

9 opmerkingen:

Esther zei

Super gaaf!!! Wat zijn ze toch mooi!!

Deborah zei

Mooooooi!

Romy zei

Waauw echt mooi!

Ellen zei

Vind het mooi maar de stempel helemaal super. Even kijken of ik deze al heb en anders misschien toevoegen :)

Sanne zei

PRACHTIG! echt super

Maki zei

Pretty <3

Giuditta zei

Errrrg mooi hoor!

Carola zei

Erg leuk, helemaal nu de lente weer begint is het echt weer holo tijd!

-Diana- zei

Zo mooi die lakjes en leuke crea :)