Google Website Translator Gadget

maandag 7 maart 2011

Bloemoorbellen






Naast de nagels is sieraden maken ook een hobby van mij. Toen ik elf jaar was liep ik al met zelfgemaakte oorbelletjes langs de deuren om ze te verkopen. De laatste tijd doe ik er niet zo veel mee. Dat komt omdat ik op mijn werk toch geen (grote) sieraden kan dragen en bij het maken van sieraden beschadig ik mijn nagels.

Toen ik echter de nieuwsbrief zag van "Kralenboutique Monique" met daarin de nieuwste trend "bloemoorbellen" werd ik gelijk enthousiast, heb een bestelling gedaan en dit is het resultaat van een middagje knutselen.
Het is niet moeilijk om te doen.

Wil je ook zelf bloemoorbellen maken? Neem dan een kijkje op de site van Kralenboutique Monique voor een werkbeschrijving(stukje naar beneden scrollen).

Hier kun je ook alle benodigdheden kopen; zijdebloemen, oorringen en zelfs kant en klare pakketjes met bedeltjes en een stukje ketting voor het sliertje.
Ik heb deze vier bloemoorbellen gemaakt voor ongeveer 10 euro aan materiaal.
Als je alleen echt zilver kunt dragen kun je je eigen oorringen gebruiken of bijvoorbeeld een setje halen bij de Kijkshop.

8 opmerkingen:

sisier zei

leuk :) Ze zijn idd echt super simpel te maken. Ik maak ook zelf sieraden

Ellen zei

oh wat zijn je crea's leuk!! die van mij is ook al klaar :-)

was het weekend op de zwarte markt en daar verkochten ze echt heel veel bloemen dus heb daar er ook nog 2 gekocht.

ja die van jou zijn echte beauty's!

Kirs zei

onwijs leuk zeg! En zoveel voordeliger als de originele vormen! Heel erg mooi gemaakt! xxx

Giuditta zei

Wow mooi gemaakt zeg, leuk!!!

priscella zei

Wauw wat een leuke oorbellen heb je gemaakt zeg!!dat wil ik ook weleens proberen echt leuk!

-Diana- zei

Ik vind ze helemaal gaaf wil ze oook :D

Just Breathe zei

Oh wauw wat leuk zeg! Vooral die witte zijn echt prachtig!! Ga denk ik maar eens een kijkje nemen op die site :D

Karin van den Broek zei

Leuke bloemen en hangertjes (en natuurlijk ook de oorbellen zelf) kun je ook vinden op PieKa
http://www.pieka.nl/Bloemoorbellen/Bekijk-alle-producten.html

En als je leuke oorbellen hebt gemaakt kun je deze mailen zodat ze ook op de site worden geplaatst bij inspiratie! Eventueel samen met de naam van je verkoop pagina of je hyves pagina.

Groetjes Karin