Google Website Translator Gadget

woensdag 9 maart 2011

Ahoy met nailart





Nog een mooi en apart lakje van de "Anchors Away" collectie van China Glaze. Ik denk dat ik intussen genoeg (donker) roze/fuchsia lakjes heb maar ik hou gewoon heel erg van die kleur. En deze is ook weer net wat anders. Een jelly-achtige lak die heel goed dekt in twee laagjes met een prachtige gouden/roze micro shimmer.

Ik heb gestempeld met roze stempellak en M78 en verder versierd met lichtblauwe fabric vlindertjes en Swarovski steentjes.
Hierover nog een dikke laag topcoat want helaas hebben fabrics bij mij de neiging om snel los te laten. Het bovenste, glimmende laagje komt er dan vanaf en het stukje stof (de fabric) blijft zitten.

6 opmerkingen:

Esther zei

Erg mooi gedaan! Het is ook helemaal mijn kleurtje...

TheNailAddict zei

Mooie kleur en mooie nail art!

Leontine zei

Heel erg mooi!

Ellen zei

echt heel mooi!!!

-Diana- zei

Gaaf kleurtje en heerlijke vrolijke nail art :D

Ardenlyn zei

Heel leuk gedaan. Kleurtje is echt super!