Google Website Translator Gadget

maandag 28 februari 2011

Sea Spray




Het is geen grijs en het is geen blauw en het is precies de kleur zoals ik had gehoopt: Sea Spray van de "Achors Away" collectie van China Glaze.

Ik had swatches gezien en was bang dat ik 'm te grijs zou vinden. Ik heb al eerder een grijze kleur gehad: "Sag Harbour" van "Essie", ook een mooie kleur, maar niet voor mij. Ik ben geboren en getogen in Den Helder, de marinestad en het deed met denken aan marineboten. Ik vond de kleur echt te grauw en te saai, ik weet niet, gewoon een associatie. Daarom heb ik Sag Harbour weg gegeven.
Ik wil niemand beledigen en ik heb zeker een hele goede jeugd gehad in Den Helder en ik moet toegeven dat het de laatste jaren een stuk opgeknapt is maar zeker in de winter kan Den Helder echt grauw aandoen.

Maar ik ben echt een kind van de zee en deze kleur heeft de juiste associatie, niet grauw en grijs, maar spannend en fris, de natuur achter de duinen, de Nederlandse zee (want nog veel en veel meer hou ik ook van de turquoise griekse zee).

Ik ga er nu dus maar even van genieten zonder stempels, gewoon de kleur zoals deze is.

Gewoon perfect dekkend in twee laagjes trouwens, niet "chalky" of streperig en precies de goede dikte en droogsnelheid.

En gelukkig.... ik woon nog steeds in een stad aan zee! Mooi bij elk soort weer.

6 opmerkingen:

Ellen zei

mooie kleur!!

Giuditta zei

O wat gaaf, ben blij dat ik hem ook heb, ga hem snel uitproberen staat je erg mooi!

-Diana- zei

Mooi kleurtje en ik ben net als jij dol op de zee, woon ik dan in t midden van het land :( haha gelukkig is dat toch ook centraal en kunnen we makkeljk een dagje naar zee.

Esther zei

Hele mooie kleur... misschien toch nog een bestelling doen hihi

debby zei

wat een prachtige kleur!!!!!!...denk kijk of ik deze site door kan linken naar Fb maar dat kan niet

debby zei

hihi kan dus wel...heb je bericht gedeeld op mijn fb account wie weet krijg je nog meer volgers