Google Website Translator Gadget

woensdag 23 februari 2011

Lighthouse met stempels




Om lekker vrolijk te worden heb ik als eerste van de "Anchors Away" collectie "Lighthouse" gekozen om op te doen. Het is een sheer jelly shimmer lakje heel erg geel, tegen goud aan. Ik vind het een hele aparte kleur die erg mooi staat. Ik heb 2,5 laagje opgedaan.
2,5? Ja, dat doe ik vaker bij niet goed dekkende lakjes om niet drie lagen te hoeven doen, ik vind het dan weer te dik worden. Nadat ik mijn derde nagel heb gelakt, lak ik de eerste heel snel nog een keer en dan voornamelijk op de plekken waar het niet goed heeft gedekt. Na de vierde nagel doe ik dan de tweede nagel nog een keer op die manier en zo maar door.
Omdat ik heb gestempeld valt het IRL niet op dat de lak iets sheer blijft dus ik vind het prima zo. Op de foto zonder stempels is trouwens helemaal geen VNL te zien en lijkt hij gewoon dekkend. Misschien lukt het ook wel om het met drie lagen geheel dekkend te krijgen. Ik denk dat je er een laagje nude lak onder kunt doen om VNL (visible nail line) te camoufleren, mocht je je er echt aan storen. Het is alleen weer een extra laagje waar ik dus niet zo van hou.

Ik heb de streepjes gestempeld met witte stempellak en M69 en de bloemetjes met "dark red" stempellak met de XL plate F.

6 opmerkingen:

Giuditta zei

Heerlijk zomers, we doen gewoon alsof het niet sneeuwt buiten :-))

tanja zei

deze stond op mn wishlist, maar je hebt me helemaal overtuigd met deze foto's :)heb hem net gelijk besteld!

TheNailAddict zei

Wauw super!

KimsKieNails zei

Schattig, die Chinese bloesem-achtige bloemetjes!

Ik heb zelf net de XL-A en XL-B plates binnen, maar nog niet geprobeerd...

Kim

http://kimskienails.blogspot.com

-Diana- zei

Super gaaf vind ik deze lak en creatie :)

stempels zei

Ik ben een nieuweling hierin en ik kan vertellen dat ik wel heel erg kan genieten van deze prachtige creaties. Heb je wellicht tips voor mij om zulke creaties zelf te maken?