Google Website Translator Gadget

vrijdag 18 februari 2011

Black Crackle over Pink Glitter







De hele week heb ik met mijn valentijn hartjes gelopen (of beter gezegd;gelegen/gezeten) omdat ik ziek ben en geen zin had om mijn nagels te doen.

Totdat ik vanochtend onverwachts een envelop kreeg met deze stoere ring. Mijn nagellak vriendin Esmee had deze voor mij op de post gedaan. Wat lief! Dank je wel, Esmee!

De ring heeft een craquelé motief wat mij inspireerde tot een crackle manicure. Mijn crackle lakjes van Isa Dora had ik van de zomer al gekocht, maar pas nu OPI en China Glaze ook crackle lakjes uitbrengen zie je ze overal.

Ik had vreemd genoeg in mijn stash geen roze kleur die exact matcht met de ring, dit kwam er het dichtste bij. Ik heb weer "Happi" van Zoya gepakt en om het nog wat bling te geven het ik daar "Bad Kitty" van China Glaze overheen gedaan.

ai ai wat raakt mijn "Bad Kitty" snel leeg :-(

4 opmerkingen:

esmee zei

Toppie crea staat echt heel leuk.
Wist het dat deze ring jouw super zou staan.
Veel plezier ermee.

Dikke x Essie

Rianne zei

Heel erg mooi

Giuditta zei

Perfecte combi met die ring!

Nino zei

Wow wat een grote ring (3
En heel mooi