Google Website Translator Gadget

dinsdag 22 februari 2011

Anchors Away




Als botenliefhebber wilde ik zeker een aantal van de "Anchors Away" collectie van China Glaze hebben. Toen ik swatches had gezien was ik zeker overtuigd en heb er zes gekozen. Vandaag kreeg ik ze binnen en vind ze stuk voor stuk prachtig!

De blauwe is een echte botenkleur, de grijsblauwe een echte zee kleur, de geel is zo apart en shimmery ,echt prachtig. Ja die drie springen eruit en Ahoy is ook heeel erg mooi!

Jullie hebben van mij nooit swatches op mijn nagels gezien. Alle foto's van mijn nagels die heb ik echt gedragen, swatchen doe ik eigenlijk niet. Ik heb daar meerdere redenen voor. Ik vind het zonde van de lak, van de remover, van mijn nagels die geschaad worden door de remover en van mijn tijd.
Ik geef toe dat ik zelf ook het liefst swatches zie op nagels omdat dat toch het beste beeld geeft, maar ik vraag om jullie geduld. Ze komen vanzelf een keer voorbij, op mijn nagels, als ik ze echt draag.

Dus voor nu alleen swatches op tips, als alternatief. Dit doe ik dan wel om een idee te krijgen van de lak, de smeerbaarheid en de dikte.

Morgen een creatie met "Lighthouse".

1 opmerking:

Tara zei

I love this collection!