Google Website Translator Gadget

maandag 24 januari 2011

Out of This World + S9



Allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor de reacties! Dat waardeer ik zeer en motiveert mij om verder te gaan met bloggen.

Op deze foto zie je "Out of this World" van Orly. Een mooie dieppaarse kleur met fijne roze microshimmer. De shimmer is moeilijk vast te leggen op foto. Bij de ringvinger zie je het wat duidelijker.

Ik heb gestempeld met S9 en "Emotion" van China Glaze. Een simpele maar chique creatie, waar ik leuke reacties op kreeg toen ik gisteren op de Beauty en Verzorgingsbeurs in Gorinchem was.

5 opmerkingen:

Kirs zei

mooi en het ziet er zeker verzorgt en netjes uit!! Super mooi!!

-Diana- zei

Heel mooi, leuk dat je er reacties op kreeg op de beurs :) en gaaf dat je nog een kaleidoscope lakje hebt kunnen scoren :)

Deborah zei

Out of This World is zo'n mooie kleur <3.

Anoniem zei

Mooie kleurcombinatie :thumbup:

Groetjes sylsyl

Rianne zei

Gaaf