Google Website Translator Gadget

dinsdag 18 januari 2011

OPI Ink Suede + M63



Eerder op de dag had ik een creatie gemaakt met stickers die helaas snel loslieten. Daarom heb ik snel wat nieuws gemaakt.

OPI "Ink" in suede finish heeft maar 1 laagje nodig om te dekken en droogt vrijwel onmiddellijk. Dus na 1 laagje lakken en 5 minuten wachten kun je al stempelen. Omdat ik heb gestempeld met een zilver metallic lakje van China Glaze kon ik het gelijk aflakken met een sneldrogende topcoat en had ik dus heel snel mooie nagels.

Als ik heb gestempeld met stempellak van Konad gebruik ik altijd eerst de Konad topcoat omdat het mij niet lukt om met een andere topcoat over de stempels te gaan zonder deze uit te vegen. Maar als ik stempel met gewone nagellak ga ik er wel gelijk met een sneldrogende topcoat overheen.
Topcoat van Konad is ook sneldrogend, alleen wordt mijn nagellak er niet zo mooi hard van als met een sneldrogende topcoat als "Seche Vite", "INM out the door" of "Poshé".

Ik merk dat ik de laatste tijd minder post en dat komt omdat ik niet zo gemotiveerd ben. Ik krijg zo weinig reacties dat ik het idee heb dat mijn blog weinig toevoegt of interesse heeft. Vandaag ontdekte ik echter de statistieken en zag dat er wel heel veel page views zijn. Mijn blog wordt dus wel gelezen en opgezocht dus ga ik ervan uit dat het toch wel gewaardeerd wordt. Ik zal dus nog wel even doorgaan.

9 opmerkingen:

Rianne zei

Mooi <3

Deborah zei

Ik snap wat je bedoelt met de comments! Ik ervaar het zelf ook, maar merk wel, dat hoe meer je zelf reageert op blogs, hoe meer respons je vaak krijgt.

Deborah zei

Oh, en mooie combi trouwens van kleuren <3.

Lacey zei

ja blijf doorgaan, ik kijk bijna dagelijks.. maar geef niet vaak een comment

mir zei

I check every day, but don't generally post anyplace. I just joined Blogger so I could tell you. LOL

Janita zei

ik kijk echt iedere dag op je blog :O heb je zelf in mijn favorieten staan..... maar ik weet nooit wat ik moet posten :( maar pleas ga door... vind het echt super leuk!

Nniinnoo zei

Je maakt super leuke combi's
Het is dat mijn computer(voornamelijk Google) raar gaat doen al wil ik een reactie plaatsen, anders zal ik er meer plaatsen.

Esther zei

Mooie combinatie deze!

Anoniem zei

zeker niet stoppen, ik kom iedere dag even kijken of er al een nieuwe creatie opstaat maar laat eigenlijk nooit een berichtje achter.