Google Website Translator Gadget

maandag 10 januari 2011

KOH Harmony



Dit is KOH "Harmony" van de Zen Collectie, herfst/winter 2010.

Een mooie donkerbruine creme lak die prima dekt in twee laagjes. Hier heb ik er een topcoat overheen.
Ik was nog op zoek naar een donkerbruine lak en omdat ik de laatste tijd nogal fan ben van de lakjes van KOH was ik blij dat daar eentje in de collectie was die aan mijn wensen voldoet. Donkerbruin ziet er op mijn nagels al snel uit als zwart of ik vind het een vieze kleur. Maar deze is perfect.

Deze collectie is een limited edition en is niet meer overal te krijgen. Maar als je geluk hebt vind je er nog eentje in de uitverkoop.

2 opmerkingen:

Tsiisfamke zei

hoi michelle ik heb je getagged voor the blogger stylish award.
http://nails-4-fun.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award.html

gefeliciteerd groetjes tsiisfamke

debby zei

Hij is prachtig mooi chocolade bruin...helaas hier niet in de aanbieding! Snik...en 14,95 vind ik toch wel ietwat teveel voor zomaar even een lakje erbij