Google Website Translator Gadget

maandag 31 januari 2011

He's going in circles plus M83




De hele hype rondom de holografische lakjes heb ik nooit helemaal goed begrepen. Tot nu toe. Op foto's vond ik ze echt altijd heel erg mooi, maar op mijn eigen nagels dacht ik altijd: 'Is dit het nou? ' Ik heb er twee van China Glaze (OMG en QT), eentje van Nfu-Oh, eentje van Golden Rose en een paar van Nubar (Prism's zijn dat ook holo's??).

Nu heb ik een goeie te pakken, deze stond zielig in een hoekje op de beurs in Gorinchem vorige week. En nu snap ik eindelijk hoe een echte mooie holo eruit hoort te zien. Wauw! I love it.

Het is "He's going in circles" van China Glaze. Als base heb ik aquabase van Nfu-Oh gebruikt. Ik heb gestempeld met M83, de nieuwst imageplate van Konad en Konad topcoat en INM out the door gebruikt.

Jullie zijn ook holo liefhebbers he. Welke kleur raad je me nog meer aan, die ECHT holo is?

7 opmerkingen:

Sarahlouise1986 zei

wow! Just wow <3 this!

/hugs!

http://spellbindingnails.blogspot.com/

-Diana- zei

Super ik raad je alle kaleidoscopes aan ;) haha.

Esther zei

Alle andere van de Kaleidoscope zijn echt helemaal super!!!

Deborah zei

Mooi! Maar Nfu Oh is toch wel de ├╝ber holo hoor.

Anoniem zei

Staat je goed dus ik zou zeggen probeer meerdere kleuren ;)
Groetjes sylsyl

Nniinnoo zei

Je moet die gaan kopen van Koh: 133 is het nummer geloof ik

Giuditta zei

Ben gek op holo's en je weet het mijn favoriet...DV8