Google Website Translator Gadget

vrijdag 28 januari 2011

Golden Rose Crystal Color 18 plus XL plate B





Hebben jullie de XL plates al gespot? Natuurlijk wilde ik ze graag uitproberen. Ik heb XL plate F waar allemaal bloemen op staan en XL plate B met allemaal "full nail" designs, die ook te gebruiken zijn als "french fantasy" rand. De full nail designs zijn iets groter dan de full nail designs van "Konad".

Plate B bevat 42 afbeeldingen waarvan sommige spiegelbeeld van elkaar. Ik betaalde 16 euro per plate, excl verzendkosten bij Magnonails, een duitse webwinkel.
Omdat ik een groepsorder had georganiseerd konden we de verzendkosten (11,50) vanuit Duitsland delen.

Ik had ook een extra grote stempel besteld maar die heb ik nog niet geprobeerd.

Hier heb ik "Crystal Color" nr 18 van Golden Rose gebruikt en gestempeld met SN dark red.

7 opmerkingen:

Rianne zei

Die plate is zoooo gaaf!!
En dat kleurtje is ook heel mooi!

Buzzwheedle zei

oh, heb ook al staan kwijlen bij die plates, maar had niet lang daarvoor al veel te veel besteld bij magnonails, dus maar weer ff wachten

-Diana- zei

Heel gaaf kan niet wachten op de mijne, vind die lak ook heel mooi en je creatie ook :)

Giuditta zei

Super mooie kleur combinatie, en ben jaloers op je plates, wow!

Esther zei

Heel erg mooi!! Op naar de volgende groepsorder... hihi

Anoniem zei

Hele mooie plate en een hele mooie kleur lak ..

Myrthe zei

oww die plate geweldig ^_^ Ga ook maar eens kijken of er een paar mensen zijn die een groepsorder willen plaatsen ;)