Google Website Translator Gadget

dinsdag 11 januari 2011

Glamourous Purple





Nog een mooi lakje van "KOH"; "Glamourous Purple" die ik in de sale vond voor maar 5,95!
Dit is een mooie lila grijze duochrome met groen.
Ik heb eerst 2 laagjes gedragen die drie dagen met topcoat prima bleef zitten, maar vandaag wilde ik toch weer stempelen. Omdat ik het zonde vond om de glamourous purple er al af te halen besloot ik er een derde laagje overheen te doen. Dit gaf wel een betere dekking.

Ik heb gestempeld met M8.

Houden jullie van duochrome kleurtjes?

3 opmerkingen:

-Diana- zei

Dit vind ik echt een super kleurtje, ben jaloers wil ook Koh sale ;) Vind je nailart ook heel mooi erop.

Nniinnoo zei

Vind het zoo gaaf kleurtje (L)
Vind koh alleen duur... En bij de ddd hebben ze geen sale :(

Esther zei

Deze vind ik heel mooi!