Google Website Translator Gadget

dinsdag 7 december 2010

Swatch KOH Blue Universe



Hier draag ik het lakje wat ik gratis mocht uitkiezen bij "Mooi" "KOH Blue Universe". Een mooie kleur donkerblauw, niet te donker, tussen nachtblauw en denim in. Hij heeft een mooie shimmer en flakies, waarin je roze, turquoise en goud kunt ontdekken, prachtig!

De lak dekt goed in twee laagjes. Het eerste laagje is nog erg sheer, maar dat is nodig om de flakies er goed doorheen te laten komen. De droogtijd is zeer snel en ik zie geen strepen. Een geslaagde formule! KOH nagellak is voor mij nieuwe. Het kwastje is vrij kort, medium dik en lakt erg fijn. Ik vond de lak iets dik en niet heel makkelijk aanbrengen, dat kwam waarschijnlijk door de flakies. Maar het eindresultaat mag er zijn, met een laagje INM Out the Door sneldrogende topcoat.

Zouden jullie een reactie willen achterlaten, dat zou me ECHT zooooo blij maken!

4 opmerkingen:

mybeautifulcrazylife zei

Mooie kleur!!

giuditta zei

Errrg mooi kleurtje, met niets anders te vergelijken volgens mij!

giuditta zei

Errrrg mooi kleurtje, lijkt ook op niks wat ik al ken, ik wil ooooooooooook!

Debbie zei

Deze kleur is echt geweldig! Goede keuze.
Ik heb hem zelf ook weleens geswatched op een nagelwiel en zou deze zelf ook uitgekozen hebben!
Dus het is voor jou een geslaagde eerste ontmoeting met KOH ^_^

Groetjes,
Debbie