Google Website Translator Gadget

vrijdag 10 december 2010

Orly Winterwonderland met ijsbloemen




Voor deze winterse manicure heb ik gebruik gemaakt van de prachtige "Winter Wonderland" van de Christmas Collectie van "Orly". Ik had een soort wit met zilver verwacht, maar ik vind de kleur heel warm en niet koel. Het lijkt op een soort wit goud, tegen folie aan en met prachtige shimmer. Met kunstlicht zie je dat de shimmer uit kleurtjes bestaat, je ziet rood en groen, echt kerst-achtig.

Ik heb drie laagjes gebruikt en dan nog blijft de lak sheer. Ik vind het niet storend, maar wil het een andere keer proberen met een witte lak eronder of een nude kleurtje.

De stempel is gedaan met "Awaken" van "China Glaze" met plate HB 23 die ik heb gekocht bij een Oostenrijkse webshop Nailart und Mehr.

Ik wacht nog steeds in spanning op lekker veel leuke reacties!

4 opmerkingen:

Sanne zei

Vind hem echt heel mooi, wel jammer dat die Orly zo sheer is.

Kirsten zei

Wauw.....
Wat mooi, ik kan mijn nagels niet eens zo lakken!

leontien zei

Heel mooi gedaan

Super kleurtje. Lijkt niet echt op frosty.
Super mooi

debby zei

Ik heb zelf up front & personal van opi en die lijkt heel veel op deze kleur....