Google Website Translator Gadget

donderdag 30 december 2010

One night Out matching KOH Stunning Red





Ik heb er lang op moeten wachten maar eindelijk heb ik ook een ring van Crazy Daizy in reuzeformaat erbij "One Night Out".

Ik keek er erg naar uit om er een matching nagellakje bij te hebben, ik had er al eentje van "KOH" op het oog en inderdaad is dit een exacte match. Ik vind het echt een prachtige kleur rood.

Helaas was "Stunning Red" uitverkocht bij het "Mooi" filiaal in mijn winkelstraat, dus staat hij nu in bestelling voor mij. Gelukkig was de vriendelijke verkoop medewerkster zo lief om mijn nagels te lakken zodat ik met oud en nieuw mooie nagels heb die passen bij mijn ring.
Ze heeft het keurig gedaan, met OPI "chip skip" om de nagels te onvetten, toen een laagje basecoat van KOH en na de kleurlak OPI "drip dry" om de nagellak snel te laten drogen.

1 opmerking:

Rianne zei

Die ring <3
Ik wil er meer hihihiii
oo wat erg vind ze allemaal zo schattig
hoeveel heb je er nu ?
en mooi kleurtje hoor!