Google Website Translator Gadget

donderdag 2 december 2010

KOH Calcium Nail Whitener op de nagels






Vanavond heb ik de KOH calcium nail whitener op gedaan. Eerst heb ik de nagelriemen behandeld en mijn nagels licht gepolijst. Op de middelste foto heb ik de middelvinger nog niet gelakt om het verschil te laten zien tussen vóór en ná de behandeling.

In het echt is het resultaat beter te zien als op de foto's, die gemaakt zijn bij kunstlicht. Het roze van de nagels komt bij mij echt goed naar voren. Het randje is wel witter maar niet super wit. Dit vind ik juist mooi omdat het natuurlijk oogt. Ik denk niet dat het resultaat mooi wordt als de nagels erg vergeeld zijn. Deze zullen dan eerst goed gepolijst moeten worden.

Ik vind mijn nagels er zo heel mooi uitzien. Verzorgd en natuurlijk. Het heeft een prachtige glans en je hebt snel resultaat. Slechts één laagje is nodig en dat is wel wat anders dan ik gewend ben. Normaal doe ik eerst een basecoat, dan twee of drie lagen kleurlak, soms een laag effect lak, dan sneldrogende topcoat, stempels, Konad topcoat en nogmaals sneldrogende topcoat.

Ook ziet het er heel anders uit dan ik normaal gewend ben, maar vind de nagels zo naturel wel heel erg mooi. Ik kijk er steeds naar. De nagels voelen ook erg stevig en glad. Erg fijn!

Geen opmerkingen: