Google Website Translator Gadget

woensdag 1 december 2010

KOH Calcium Nail Whitener 3 D Orchid







Onlangs heb ik bij de "Mooi" Parfumerie een mini manicure aan twee nagels gehad. Daarbij werd onder andere gebruik gemaakt van de KOH Calcium Nail Whitener. Met deze lak verstevig je de nagels en wordt de witte rand witter en het roze gedeelte van de nagel rozer. Met één laagje heb je een "instant french manicure" die er heel natuurlijk uit ziet. Het opfrissende effect van de nagellak is blijvend want na het verwijderen van mijn nagellak zag ik een duidelijk verschil tussen de twee nagels die behandeld waren en de andere nagels.

Ik was helemaal weg van dit product en toen ik ernaar op zoek ging op internet zag ik dat er een speciale Limited Edition was uitgebracht. Een prachtige zwarte fles met op de dop een orchidee in 3D. Het flesje zit in een prachtige luxe, (kunst)lederen doos en heeft een klein "KOH" bedeltje om het halsje. Ik was helemaal verliefd en wilde er eentje voor mijn verjaardag!

Met mijn ouders heb ik de hele stad afgestruind, maar de LE van de calcium whitener was nergens te krijgen. Daarom heb ik 'm via de webshop van Koh Cosmetics besteld. Omdat verzenden gratis is vanaf 50 euro heb ik er nog een cuticle remover en cuticle pusher besteld. Ik kreeg er een leuk zakje met maar liefst 4 proefjes bij! Over deze producten zal nog een review komen.

Ik heb de Nail Whitener nog niet zelf gebruikt, maar wilde jullie laten meegenieten en laat hierbij alvast de productfoto's zien.

Mooi he! Ik vind het echt "eyecandy". Kun jij ook zo genieten van luxe producten?

4 opmerkingen:

you nailed it! zei

wat een mooi flesje! zou het resultaat ook wel willen zien (:

Sisier zei

ziet er super mooi uit zeg!

Michelle zei

Dat krijg je zeker nog te zien hoor!

debby zei

geweldig....ik heb helaas niet die folder gehad, anders was ik ook nog bij ons naar mooi gegaan....
super mooi flesje!!!