Google Website Translator Gadget

vrijdag 24 december 2010

KOH Black Stars



Zo zien mijn nagels eruit met kerst. Geen stempel, geen nailart, alleen deze hele mooie lak.

Gisteren was mijn eindejaarsbonus gestort en ik had gelijk zin om even een mooi lakje in de winkel te halen van KOH. Deze "Black Stars" is een zwarte lak met heel veel multi colour sparkles en flakies. Heel mooi, chique en feestelijk. Door de flits van de camera valt nog veel van de shimmer weg, want daar is deze lak heel rijk mee bedeeld.

Ik heb mijn rechterhand op de foto gezet omdat helaas links een nagel is gescheurd. Ik ben uitgegleden en gevallen door de gladheid, ik denk dat het daardoor is gekomen. De rest van mijn nagels heb ik nu ook maar wat korter gemaakt, maar eerlijk gezegd vind ik zwart het mooist op niet te lange nagels.

Ik vind het kwastje van KOH fijn werken. De lak droogt snel en is dekkend met twee laagjes. Ik heb er wel, zoals altijd een sneldrogende topcoat overheen gedaan. In dit geval eentje van "Poshé" wat wel mijn fijnste sneldrogende topcoat is op het moment.

Ik wens alle lezers van mijn blog hele fijne kerstdagen. Geniet van het moment.