Google Website Translator Gadget

donderdag 23 december 2010

Kerst Workshop





Afgelopen zaterdag ben ik bij een kerstworkshop geweest bijDiana

Ik had me al weken verheugd om eindelijk eens mee te doen met een workshop, voornamelijk voor de gezelligheid en om Diana's kamer en nagelspullen te zien. Het weer dreigde echter er een stokje voor te steken, maar omdat ik zo graag wilde heb ik de gok gewaagd.

We waren met allemaal meiden van het forum, helaas kon de helft niet komen, ook vanwege het weer, maar het was toch heel erg gezellig.

Ik heb mijn nagels gelakt en gestempeld met spullen die ik zelf niet heb. Ik was er heel blij mee, ik vond ze erg mooi geworden.
Het zijn kerstlakjes van China Glaze; ruby pumps en emerald sparkle. De stempels zijn van Konad en HB plate uit Oostenrijk.

De terugreis was het grootste avontuur. Omdat ik niet met de auto durfde heb ik de trein genomen, die me niet helemaal tot mijn woonplaats bracht. Maar gelukkig was mijn mannetje zo lief om me op te halen.

4 opmerkingen:

-Diana- zei

Super leuk die foto's. Vond het heel gezellig dat je er was en je weer eens te zien was toch al weer een paar jaar al geleden :) En je nagels zijn super.

Brenda zei

Echt super leuk om jullie allemaal op de foto te zien! <3

Rianne zei

Geweldig!
Echt super gezellig =)
Jammer dat ik niet kon, maar hele gave nagels hoor!
Fijne kerstdagen!

Alice @ NailsbyAlice zei

New follower from Italy :)

Felice Natale! :)