Google Website Translator Gadget

zaterdag 4 december 2010

Gratis lakje van KOH



In een vorig blog vertelde ik dat ik bij "Mooi Parfumerie" in mijn woonplaats een hand- en nageladvies had gekregen met een mini manicure aan twee nagels. Daarbij mocht ik een kleurlak ter waarde van 14,95 uitkiezen. Ik koos "Blue Universe" een mooie nachtblauwe kleur met shimmer en flakies! Ik heb deze nog niet gedragen, maar een swatch volgt zeker nog. Ik ben nu nog aan het genieten van mijn naturel nagels.

Deze actie bij mijn eigen parfumerie was slechts twee dagen geldig maar jij kunt ook aan een gratis lak van KOH komen met een bon uit het tijdschrift Linda.

Op vertoon van de originele KOH advertentie pagina in LINDA editie 76 krijg je een gratishand- en nageladvies. Vervolgens kun je een fashionable KOH Colour t.w.v. €14,95 naar keuze uitzoeken. Deze actie loopt t/m 19 december.

Meer over de actie en een lijst met deelnemende winkels vind je op de site van KOH

1 opmerking:

debby zei

Superthnx Michelle
Ik heb de Linda maar had deze blz nog niet gespot...een keer raden waar ik volgende week even naar toe ga! Wordt voorschoten voor mij , want wassenaar doet niet mee. Misschien dat dat de reden is dat ik dat foldertje niet had gehad de vorige keer
ik laat je bnog wel even weten hoe t was
groetjes debby