Google Website Translator Gadget

woensdag 3 november 2010

Ski Teal We Drop en Sapphire Sparkle




Hier heb ik "Ski Teal We Drop" van de Swiss Collectie van OPI op. Een hele mooie donkere teal kleur. Dit creme lakje wordt nog heeeel veel mooier met een prachtige shimmer effect van CND! Ik heb hier gekozen voor "Sapphire Sparkle" met een shimmer die blauw is, maar met belichting van de andere kant paars rozig. Echt heel mooi en apart. Als je niet van creme lakjes houdt moet je zeker eens een CND Effect proberen. Ik hou erg van creme lak, maar met de effect lakken heb je nog oneindig meer mogelijkheden voor de lakken die je al hebt. Ik blijf maar kijken naar mijn nagels en vond de kleur te mooi voor nailart. Misschien als ik zin heb ga ik morgen nog stempelen. Helaas zie ik na één dag al tipwear,dus misschien doe ik wel iets heel anders.

Ik heb deze week ook nog een special edition Holiday setje van CND binnen gekregen. Met zilver en goud sparkle! Ik moet er nog een foto van maken als ik daglicht heb.

2 opmerkingen:

Tsiisfamke zei

your tagged by me ...http://nails-4-fun.blogspot.com/2010/11/one-lovely-blog-award.html

love your blog greetings Me

Sillebil zei

Wat heb je mooie nagels en lakjes kijk me ogen uit ..zijn die van jezelfje??


Gr Sillebil