Google Website Translator Gadget

zaterdag 20 november 2010

The Show Must Go on: Romantic Nails




Ik wilde graag zien hoe OPI "The Show Must Go On" er uit ziet op de nagels. Heel mooi, maar roder en meer kerst-achtig dan ik had gedacht. Ik wilde er dus wel nailart op doen, die niet aan kerst doet denken. En zo is het geworden.

Ik heb met verschillende kleuren stempellak gestempeld. Voor het vogeltje heb ik plate H34 gebruikt, strik van M38, vlinder van M54 en bloemen van M3 en M26. En op de bloemetjes verschillende kleuren rhinestones.

3 opmerkingen:

-Diana- zei

Erg mooi, en super kleurtje <3

erikrvandew zei

Erg mooi weer! Heb ook weer 2 nieuwe opi's tickle my french-y en up front & personal :-)

gr debby

only_you84 zei

zoo mooi gedaan!! De kleur is super maar door de nailart veel minder kerst gevoel.Heel mooi gedaan!