Google Website Translator Gadget

dinsdag 16 november 2010

Over the Top




Deze nagels vind ik zelf helemaal "over the top" voor zomaar door de weeks. Maar ik had gewoon zin om ze te maken en voelde me ook best wel feestelijk vandaag. Vooral vanwege mijn lieve mannetje ;-)
En vanmiddag ga ik op verlaat verjaarsbezoek bij mijn kleine vriendinnetje die ze vast prachtig zal vinden.
Hoe lang ik het erop laat weet ik nog niet, want ik kan er moeilijk afblijven als er iets diks op mijn nagels zit geplakt.

Misschien is het een leuke inspiratie voor jullie voor de feestdagen.

Ik heb gebruikt; OPI "We'll always have Paris, suede" met daarover "Show It and Glow it". Niet over de hele nagel, maar hier en daar wat glitter.
Ik heb gewone rhinestones gebruikt in roze en crystal, flower rhinestones en roze clear rhinestones

2 opmerkingen:

Lacey zei

Ik vind het erg mooi!

-Diana- zei

Super leuk deze bling bling nagels :)