Google Website Translator Gadget

maandag 8 november 2010

Imageplates van HB Nails



De "Autumn Cats" creatie van gisteren heb ik gemaakt met imageplates van HB Nails. Ik heb de plates ontdekt via een vriendin van het forum Beautiful Nails for You en ik viel gelijk op de katjes. Naast de blaadjes heb ik ook plates met ijskristallen gekocht en twee plates met kerstfiguurtjes.

Een paar maanden geleden heb ik een mail gestuurd naar Konad met ideeën voor imageplates en het grappige is dat veel van die ideeën verkrijgbaar zijn bij HB Nails! Om een paar voorbeelden te noemen; schelpjes, flip flops, nautische symbolen als ankers, schildpadden, pinguins. Echt heel leuk.

Ik heb de plates besteld bij Nailart Und Mehr een webshop in Oostenrijk. De plates kosten 5 euro per stuk en er staan ongeveer 10 designs op een plate. Het grote design in het midden is wat smal en daarom voor mij niet geschikt als "full nail". Wel kun je hier een hele leuke french fantasy rand mee maken, met behulp van een sjabloon of een leuke dwarsstreep over de nagel. Ze versturen tot 50 gram, dat zijn 5 imageplates voor 4,30. Voor grotere aantallen betaal je meer verzendkosten, dit staat duidelijk aangegeven op de site. Je kunt betalen met paypal.

Ik heb de verkoopster een link gestuurd naar mijn blog met de "Autumn Cats" en ze vond ze "sehr hübsch".

2 opmerkingen:

noortje zei

haha wat leuk, sehr hübsch :D zijn ze ook hoor! mij lijken de sneeuwvlokjes ook erg mooi! heb net even op de site gekeken... beter niet kunnen doen hihi.

Anne, Bulles dorées zei

thank you very much for the informations !!!