Google Website Translator Gadget

maandag 29 november 2010

Cuckoo for this color plus Sparkling Gold en stamp




Het is al ruim een week geleden dat ik heb geblogd. Ik had wel wat te melden, maar ik had problemen met mijn camera. Ik heb een bijzettafeltje omgegooid met 2 koppen koffie en mijn fototoestel erbij. Hij is helemaal schoon gemaakt, zelfs open gemaakt, maar helaas deed hij het niet zo goed meer. Gelukkig heb ik gisteren een nieuwe camera gehad voor mijn verjaardag. Ik moet er nog een beetje aan wennen, maar ik denk dat ik hier mooiere foto's mee kan maken.

Gisteren was ik dus jarig, ik ben 38 geworden. Het was een hele gezellige en drukke dag. Ik had allemaal lekkere hapjes gemaakt en ben vreselijk verwend. Naast de camera dus een MAC lipstick, een mooi bloemstuk, een pakket van Sabon en Lush, een pakket van de Natuurwinkel, een boek van Nigella, een pakket van Koh Body, voetcreme en handcreme van Kathleen Kay en nog meer verwennerij.

Helaas heeft de post nog steeds een achterstand hier en heeft nog maar 1 kaart mij kunnen bereiken. Ik weet dat er nog meer onderweg zijn.

Om terug te komen op de nagels... Ik had een groen shirt aan in exact dezelfde kleur als "Cuckoo for this color" van de Swiss Collectie van OPI van dit jaar. Ik wilde het heel graag feestelijk maken met de CND Effects "Gold Sparkling". Dit was op zich mooi genoeg, maar ik kon het niet laten om er nog op te stempelen. Toch heb ik het simpel gehouden. Ik heb de paradijsvogel gestempeld met "Emotion" uit de Romantique Collectie van China Glaze en heb de K06 van CGOCL ("Hong Kong plate" van Ebay).