Google Website Translator Gadget

dinsdag 30 november 2010

Craizy Daizy Rose






Jullie hebben vast ook wel die geweldig leuke ringen van Crazy Daizy gezien op één van de grote beautyblogs. Toen ik ze zag wilde ik er gelijk minstens eentje van hebben en die dragen bij een matching lakje!

Helaas was ik te lang aan het twijfelen over de kleur en de grootte en toen ik het had bedacht waren de ringen van mijn keus uitverkocht. Uiteindelijk heb ik er nu toch eentje in mijn bezit en heb ik er meteen de matching kleur bij gezocht. Dat is OPI "Lucky Lucky Lavender" van de Hong Kong collectie.

Ik ben gek op de ring en de nagellak in dezelfde kleur maakt het extra "sweet"! Ik wil er nog meer!

Ik heb over de "Lucky Lucky Lavender" een laagje "Pearl of Wisdom" gedaan voor een zachtere en glanzendere finish. Daarop heb ik de stipjes gestempeld met M79 in de kleur "Joy" van de China Glaze "Romantique" collectie. Daarna heb ik er stickertjes van Konad op geplakt. Over de stickers zitten nog twee laagjes topcoat.

Wat vinden jullie van de ringen van "Crazy Daizy" en de "matching" nailart?

Dank je wel voor je reactie!

5 opmerkingen:

mybeautifulcrazylife zei

Het ziet er superleuk uit! Ik vind de ringen echt leuk, en met die nagellak!!

erikrvandew zei

nee die ringen kon ik nog niet ...maar wat zijn ze geweldig!!!!!! ik wil ook
Je hebt je nagels er mooi bij gemaakt echt super...

Sanne zei

Superleuk, vooral met die mooie ring erbij!
x

-Diana- zei

Wat schattig, vind je ring ook leuk (had vroeger altijd een zilver 3d roosje ring :) )

Alice @ NailsbyAlice zei

oh! this Image plate is sooo cute!