Google Website Translator Gadget

vrijdag 12 november 2010

CND Sparkling Holiday Effects






Ik ben al in het bezit van een aantal Effect lakjes van CND waar ik helemaal weg van ben. Dit setje "Sparkling Holiday Effects" met daarin "Sparkling Silver" en "Sparkling Gold" lachte me al een hele tijd toe tot ik me niet kon beheersen en ik het op Ebay bestelde. Daar heb ik zeker geen spijt van want dit zijn denk ik de mooiste Effect lakjes die erbij zitten! Vooral de Gold Sparkling" geeft een heel mooi effect en is anders dan de "Gold Sparkle".

CND Effect lakken zijn lakjes die je over een kleur lak heen doet om een bepaald effect te krijgen. Hiermee kun je bijvoorbeeld van een creme lak een shimmer lak maken. Vooral op donkere kleuren zijn de effecten goed te zien.

Wil je dit setje ook, wees er dan snel bij, want het is een "Limited Edition".

Ik heb het gekocht bij Strawberry Fields Forever voor ongeveer 10 euro. Ik had er nog twee Orly lakken bij besteld waardoor de totale verzendkosten wat lager werden. Vraag altijd de totale verzendkosten op bij Ebay en betaal niet gelijk want bij het combineren van meerdere items krijg je meestal korting op de verzendkosten.
Ik ben zeer tevreden over deze Ebayer; duidelijke communicatie, snelle verzending en perfect verpakt! Het is voor het eerst dat ik lakjes in een doosje kreeg in plaats van een flate rate envelopdoosje van USPS. Heel stevig en veilig dus en dat voor maar 4 lakken.

De swatches zijn gemaakt over OPI lakken "Lucky, Lucky Lavender", "Black Onyx" en "Red My Fortune Cookie".

3 opmerkingen:

rmcandlelight zei

I wish I can read your post. I saw this set at my beauty supply store. I may go back and pick it up :)

rmcandlelight zei

Go to my blog and at the top it has translate my blog...copy it and put it on your blog if you want

http://nailsbeautiqued.blogspot.com

-Diana- zei

Zo mooi zijn deze, ohhh wil ook CND hahha