Google Website Translator Gadget

zondag 7 november 2010

Autumn Cats







Vrijdag heb ik een aantal nieuwe imageplates gekregen en ik kon niet kiezen tussen de katjes en de herfstblaadjes, dus heb ik ze allebei gebruikt voor deze creatie!

Ik heb mijn nagels gelakt met OPI "Over The Taupe" met daarover heen een laagje CND Effects "Gold Sparkle". Ik heb gestempeld met alle kleurtjes die je ziet op de foto! De China Glaze lakjes waar ik mee heb gestempeld zijn "Passion" en "Cherish" van de Romantique Collection.

Ik zal een apart blog maken over de nieuwe imageplates.

Wat vinden jullie van mijn herfst katjes creatie? Dank je wel voor het achterlaten van een reactie.

6 opmerkingen:

leontien zei

Michelle ik vind ze echt helemaal geweldig.

Hopelijk komen mijn plates ook snel. Ga er dan denk nog paar bestellen. Ze doen het goed dus

Super leuk en die CND prachtig

erikrvandew zei

helemaal leuk....over the taupe is 1 van mijn favo kleurtjes. ben benieuwd naar volgend blog over de plates (ook al stempel ik op t moment niet veel)

gr debby

giuditta zei

Wat verschrikkelijk leuk! Ooo probeer me zo in te houden om die katten plate niet te bestellen!

Sisier zei

Die blaadjes zijn super zo!

noortje zei

superleuk michelle! leuke plates! vind ze allebei super <3 en zag dat er ook een met sneeuwvlokken was! leeeeuuk hihi.

-Diana- zei

Heel erg leuk, zo lief die katjes :)