Google Website Translator Gadget

vrijdag 1 oktober 2010

Winactie Mood Polish



Ja inderdaad; 101 volgers! Dus tijd voor de weggeefactie van een Claire Mood Polish.
Ik geef dit lakje weg omdat ik het dubbel heb.

Als je wil winnen moet je volger zijn van mijn blog en een reactie achterlaten bij dit stukje.
Meedoen kan tot 14 oktober a.s.

De winnaar wordt getrokken dmv handgeschreven lootjes die ik zelf trek. De gelukkige krijgt een Claire Mood Polish "Peaceful/Confident", deze lak verkleurt tussen licht turquoise en donkerder turquoise door temperatuurverschil.
Ik stuur de lak naar je op per brievenbuspost.
De winnaar krijgt bericht via mail waarin ik je vraag naar je adresgegevens.

De winnaar wordt bekend gemaakt op 15 oktober.

24 opmerkingen:

Mandy zei

Leuke actie! Ik volgde je al op Bloglovin', nu volg ik je ook via Google :)

luisa zei

Ik volg je via bloglovin' ik weet niet hoe je anders moet volgen, maar goed ik volg je dus via hier (: (maar volgens mij heb ik noiot een reactie achtergelaten :$)

xxo

celine zei

superleuke actie!
ik doe mee,
ik volg je met GFC, en bloglovin
GFC; celine nguyen

xoxo celine

Thifa zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rianne zei

Ik volg je via google!
Super leuke win actie!

Tût van Rianne

Simone zei

Ik volg je met bloglovin, en heb nu ook GFC toegevoegd: Sisier
Hele leuke winactie, wil heel graag zo'n mood polish :D

Melanie zei

Mood polishes zijn zo leuk! Leuke winactie!

Ik volg je via GFC.
naam: Melanie
email: melanievankuler at hotmail.com

Morgaine zei

En ik volg je ook via bloglovin en GFC en ik wil heeeeeel graag de moodpolish lol

glammmeli zei

Love ittt! Ik volg je via GFC :)

Melissa
melissa_depaulo@hotmail.com

Roxanne zei

Ik volg je via BL! Tnx voor de actie!

Ayleen zei

Mooi kleurtje :D

Ik volg je via google;)

nailsbylaura zei

Leuk! Ik volg je via GFC als NailsbyLaura!

Sofie zei

Dat is zo'n mooi lakje!
Ik volg je via GFC:)
XSofie

you nailed it! zei

ik volg je!
het lijkt me leuk om te winnen!
xx

debby zei

Tja Michelle dit vind ik wel een heel errug leuke aktie, hihi dus ook onder dit stukje schrijf ik een reaktie ;)!!!! Lijkt me erg leuk om uit te proberen
gr Debby

ArtisticNailArt zei

Ik volg je via google friend connect (ArtisticNailArt)
mijn e-mail adres is: zinajorna@hotmail.com

xx

noortje zei

ik volg je via google friend connect!
mijn emailadres is noor.vandijk@live.nl
geweldig lakje <3 en fijn dat je weer terug bent!
liefsx

Brenda zei

Heel erg leuk Michelle!

Ik volg je met Google Friend Connect en volgend mij ook met Twitter. :P Mijn email is: brendabaak@hotmail.com. Leuk dat je weer terug bent van vakantie en dat we weer kunnen kijken naar je creaties. <3

Liefs,

esmee zei

Wat een leuke winactie, doen we gezellig aan mee.

Fijn dat je er weer bent hier en op het forum.

X Essie

Tanja zei

wat een leuke actie michelle! ik doe mee :)
super leuke kleur lak... in die kleur gaan we binnenkort een muur in onze gang verven :D

sylsyl1972 zei

Sylvia (sylsyl)zegt:

Superleuke actie.
En al helemaal super dat je al zoveel volgers hebt.
Ik volg je hier en ik volg je op het forum, je maakt mooie creaties .
Ga lekker zo door ;)

Nniinnoo zei

Wat een gave actie! Ik doe mee!

xxx
nniinnoo

Tessa zei

Ik doe ook mee!

Thifa zei

Heb ik mijn reactie verwijderd? Ik hoop dat ik niet te laat ben. Ik doe graag mee!