Google Website Translator Gadget

zondag 3 oktober 2010

Pamplona Purple plus Pink



Hier heb ik OPI "Pamplona Purple" op, een prachtige diepe paarse kleur uit de Espana Collectie van vorig jaar. Op zich al een mooie kleur, maar nog mooier door het CND Effects lakje "Crimson Sparkle". Ik heb gestempeld met M31 in black pearl.

Mijn pink is roze ivm de "Pink Ribbon" actie van Etos. Etos roept iedereen op om in oktober haar pink roze te lakken. Doe je ook mee?

De roze lak is China Glaze "Sexy Lady, uit het Pink Ribbon setje van vorig jaar.

4 opmerkingen:

Nail-Gloss zei

Mooi!

Tanja zei

heel erg mooi!!
wat een mooi cnd lakje... ik ben bang dat ik binnenkort ook eens eentje daarvan ga bestellen... echt chique nagels!

debby zei

Goed plan....ze zijn nu suzi skis in the pyrenees ( van vriendin geleend, moest ik even uittesten...resultaat natuurlijk op t want to have lijstje, moet maar snel weer eens bestellen)....doe ik ze derest van de maand roze. Even kijken of ze de pink ribbon kleur van opi hier in t dorp verkopen, koop ik die wel een keer zo

-Diana- zei

Wat leuk gedaan :)