Google Website Translator Gadget

maandag 18 oktober 2010

Lubu Heels met M63 in Emotion



Op één van mijn favoriete blogs, "My simple little pleasures", zag ik een NOTD met M63, die net op een marmer nailart lijkt. Ik had wel zin om dit ook te maken maar ik had M63 nog niet in mijn stash. Gelukkig vond ik er wel één in mijn verkoop voorraadje, wat ik heb voor het geval ik nog eens een workshop ga geven. Ik heb dus even gewinkeld in mijn eigen winkeltje.

De nagellak is "Lubu Heels" van China Glaze. Een jelly zwarte lak met donkerrode mini glitter/shimmer erin. Erg mooi. Met deze stempel komt "Lubu Heels" minder tot haar recht, maar het geheel vind ik toch erg mooi. Ik heb gestempeld met "Emotion" uit de Romantique Collectie van China Glaze.

3 opmerkingen:

esmee zei

Mooi ga deze ook eens maken.

XEssieX

noortje zei

mooi michelle! een van de bundlemonster plates heeft ook zo'n soort design.

liefs noortje

Shiny! zei

Oh hele gave combi!