Google Website Translator Gadget

maandag 25 oktober 2010

Halloween Kitty




Het is bijna Halloween. Ik doe er niets aan, maar thema nagels vind ik erg leuk, helemaal met Hello Kitty.

Ik heb mijn nagels eerst gelakt met OPI "Pearls Night Out", waarna ik de decals op mijn nagels heb gedaan gevolgd door een laagje topcoat om de decals goed vast te zetten. Daarna heb ik de tips gesponst met OPI "Black Onyx" met daaroverheen een prachtig opaal lakje van Nfu-Oh, nummer 049. Hierover weer een laagje topcoat en daarna een sneldrogende topcoat om alles mooi vlak, glanzend en sterk te maken.

6 opmerkingen:

Ilja zei

Awwhh so cute! Ik ben dol op hello kitty!
Leuk gedaan zo met die tips :-)

x Ilja

Morgaine zei

Super leuk!!!!!

-Diana- zei

Wat lief en leuk zo met die nfu oh op de tips :)

Veroniek zei

Leuk gedaan! Best wel schattig.

rins zei

These are really cute!

ThRiSzHa zei

so cute...