Google Website Translator Gadget

dinsdag 7 september 2010

Sponge met groen, blauw en roze




De groene Shrek kleur van OPI "Who the Shrek are You?" heb ik al een tijdje, maar nog niet gebruikt. Ik durfde het niet zo goed, omdat ik het zo'n lelijke kleur vind. Hij is wel mooi van lelijkheid, maar ik kon niet zo goed een creatie bedenken. Totdat ik op TV een vrouw zag met een t-shirt met een print die me tot deze nailart bracht.

Ik heb eerst mijn nagels gelakt met "Who the Shrek are You?". Ik vond de lak erg dun, niet goed dekkend en hij rook ook erg sterk. Ik heb 2 laagjes gedaan en toen was het niet gedekt. Ik het toch bij 2 laagjes gelaten omdat ik erover heen ging sponzen. Ik heb gesponst met mijn Konad sponsset met OPI "Dim Sum Plum" uit de Hong Kong Collectie en "Ogre the Top Blue", ook uit de Shrek collectie dus. Over het sponzen heb ik de glitter gebruikt uit de sponsset maar dit is op de foto niet goed te zien.

Over de 3 vrolijke kleurtjes heb ik gestempeld met witte stempellak met plate S6. Over de stempel zit Konad topcoat en daarop weer een sneldrogende topcoat.

3 opmerkingen:

Sanne zei

Echt superleuk!Vind die Shrekgroen ook lelijk, maar zo is-ie wel kei mooi!
HAd laatst ook zoiets gemaakt met panterprint.

Simone zei

oh lekker snoepjes achtig :)

only_you84 zei

een combi die ik zelf nooit bedacht had maar wel super is! Heel leuk!!