Google Website Translator Gadget

donderdag 30 september 2010

Ik ben er weer!

Hallo allemaal!

Allereerst iedereen bedankt voor het lezen van mijn blog en het achter laten van de reacties!

Ik heb een tijdje niet gepost omdat ik op vakantie ben geweest. Die vakantie is langer geworden omdat wederom de terugreis geannuleerd werd. We konden niet terug op de bedoelde dag omdat er een staking was van verkeerleiding in Frankrijk. Ik vond het helemaal niet erg, want het was echt heerlijk in Portugal!

Natuurlijk heb ik mijn nagels wel gedaan, maar ik moet de foto's nog bekijken op mijn laptop om te bepalen om ze het plaatsen waard zijn.

En ook heb ik als souvenir een paar lakjes gekocht en hele leuke nagelvijlen, o.a. van Hello Kitty. Dit zal ik nog even op de foto zetten om te laten zien.

Verder zie ik dat er nu 99 volgers zijn! Nog eentje, dan zijn het er 100 en ga ik echt de Mood Polish verloten!

Bij de reacties zag ik ook een paar vragen staan. Hier kom ik ook nog op terug.

Dus; tot gauw!

6 opmerkingen:

Tsiisfamke zei

lol je hebt er 100 :)

Morgaine zei

Welkom terug en we maken er 101 van haha

Melanie zei

welkom terug. leuke vakantie gehad?

er zijn er al 101 :D gefeliciteerd

esmee zei

Welkom terug.

En je hebt al 101 volgers joeppppppppie gefeliciteerd is ook een leuk blog.

Rianne zei

Welkom terug!
En gefeliciteerd met de 100 volgers!

noortje zei

welkom terug michelle! fijn dat je vakantie leuk was :D