Google Website Translator Gadget

vrijdag 10 september 2010

Drie nagellakrekken







Wauw ik heb nu drie nagellakrekken hangen waar in totaal 270 flesjes nagellak in passen!

Mijn eerste rek raakte al sneller gevuld als ik had gedacht en de lakjes stapelden zich verder op, op verschillende plekken in huis. Ik wilde er al lakjes uithalen om er ander in te zetten en zelfs al verkopen. Maar dat is toch zonde!
Toen mijn lief zei dat ik zoveel lakjes had dat ik twee(!) rekken moest bij bestellen heb ik dat toch maar gedaan. Ik dacht dat het wel genoeg zou zijn om er eentje bij te doen, maar zoals je kunt zien is het aardig gevuld.

Ik heb in totaal 136 kleuren lakjes. In het rek staan ook mijn topcoats en basecoats en effect lakjes als de graffiti nails en CND effects die over een andere kleur lak worden gebruikt.

Verder staat nu ook de gehele Romantique collectie van China Glaze die ik eerst apart hield omdat ik er alleen mee stempel en niet lak.
Ik twijfel nog of ik mijn stempellak er ook bij ga zetten. Wat vinden jullie?

Ik heb de lakjes per merk bij elkaar gezet en dan op kleur. OPI mocht in het middelste rek, op ooghoogte, want dat is toch mijn favoriete merk.

Als je heel goed kijkt zie je twee dezelfde Mood Polishes staan. Als ik 100 volgers heb ga ik er één van verloten. Ben je nog geen volger, geef je dan nu op!

Bedankt voor het kijken.
Ik vind het heel leuk om reacties te krijgen!

O ja; de nagellakrekken heb ik gekocht bij Enchantra.

9 opmerkingen:

Sanne zei

WAAAUW *kwijl*

Kirs zei

coooooool!!! erg mooi hoor!!!

Tanja zei

heel erg mooi, echt gaaf 3 rekken!!
vind het ook het mooiste zo, per merk op kleur!!
hihi heb echt een tijd naar je foto zitten kijken! wat een prachtig gezicht zo!!

oeeeh moodpolish <3 wat gaaf dat je er een gaat verloten!!

nailsbylaura zei

wauw 3 rekken, ik ben toe aan een tweede rek..

noortje zei

supermooi! vind het altijd zo leuk om van die stash foto's te zien! kwijlmateriaal hihi.
en wat leuk dat je moodpolish gaat verloten! wil er zoooo graag een, doe altijd mee aan wedstrijden en giveaways daarvoor <3

only_you84 zei

zoo mooi dat rek :) echt leuk!!!

nolly zei

mooi hoor alles zo in een rek! (euh .....3rekken bedoel ik ;) )

Kan je alle soorten chinaglaze 'romantic' gebruiken om te stempelen (met konad)? Dat geeft natuurlijk veel meer kleurenmogelijkheden!

nolifewhatsoev zei

OMG I envy you!!!!!!

AmysBeautyWorld zei

Hey waar heb je zo een nagellak rek vandaan? en hoeveel kost het ongeveer?
Ik wil namelijk 1 voor mezelf en voor een vriendin kopen, maar weet niet echt waar. Ik heb wel op internet een beetje gezocht maar kost overal 40/50 euro -_-

Dus als je tijd hebt laat een berichje achter op mijn blogspot over waar je het vandaan heb enso :)
http://amysbeautyworld.blogspot.com/

Bedankt alvast

Xoxo
Amy