Google Website Translator Gadget

zaterdag 11 september 2010

Black Cherries



foto cell phone pouch van Strapya World

Deze nagels zijn geïnspireerd door een patroon op een tasje wat ik zag bij een favoriete webwinkel. Ik krijg vaak ideëen voor mijn nagels door patronen die ik zie op stofjes.

Ik heb China Glaze "Snow" gebruikt als basis. De Hello Kitty hoofdjes zijn water decals van Diana.
Ik heb gestempeld met de stempellakken black pearl, apple green en dark red. De imagesplate met de kersjes is van CGOCL B02 en de hartjes van M3.

Soms lijkt het simpel; een creatie met decals en stempels. Maar het aanbrengen van decals gaat niet altijd makkelijk. Ik heb 5 kitty hoofdjes verspeeld omdat ze op mijn vinger bleven plakken of juist niet wilden plakken waar ze moesten; op mijn nagel. En soms kun je een creatie verknallen doordat je stempellak doorloopt door de topcoat. Daar was ik heel bang voor want rood en zwart lopen heel makkelijk door en dat zie je heel goed op wit. Dit laatste is gelukkig wel goed gegaan.

Wil je het tasje zien waardoor ik ben geïnpireerd neem dan eens een kijkje in deze Japanse webwinkel met geweldige Hello Kitty en andere leuke Kawaï gadgetsStrapya World:

11 opmerkingen:

Steffie zei

Heel erg schattig.

Sanne zei

Superleuk!!
echt heel mooi gedaan

noortje zei

aaaah wat mooi michelle! vind ze echt heel erg mooi gelukt. en precies net als het tasje, alsof je het er zo op hebt geplakt hihi ;)

only_you84 zei

wowww die heb je echt mooi nagemaakt!Super leuk! nu eigenlijk alleen nog even het tasje in je assortiment hihi

nailsbylaura zei

Wauw, deze vind ik supergaaf! Misschien kun je eens een tutorial maken van een look?

debby zei

Geweldig...!!!! zijn precies hetzelfde als t tasje geworden...heb je t tasje al besteld toevallig ;)

Simone zei

Oh deze is echt zo tof !

nolly zei

Geweldig hoor! Als of het echt zo een set is!!

Heb eigenlijk nog een vraag, maar weet niet hoe ik je anders kan bereiken.
Ik las ergens op je blog dat je ook wel imageplaten van "chez-delaney" hebt. Ik wilde graag weten of die net zo goed zijn als de Konad? Of maakt het eigenlijk niet zo veel verschil? En zit er nog verschil in in de verschillende series die ze hebben?

wat een vragen he, hoop dat je ze toch wilt/kunt beantwoorden.

groetjes nolly

veronique zei

hi !!

SPECIAL stamping nail art halloween contest
http://www.chez-delaney.com
win a big image plate (224 designs)
GOOD LUCK

Melanie zei

Dit is gewoon zo leuk! Wat een match, super!

-Diana- zei

Geweldig schattig zijn deze <3