Google Website Translator Gadget

zaterdag 14 augustus 2010

Zoya Charla



Wauw! Is dit een prachtige kleur! Ik krijg het niet goed op de foto. "Charla" van Zoya is een folie achtige aqua kleurige lak, vol met warme blauw/groene/gouden shimmer. Echt een diepe volle kleur, ik blijf ernaar kijken.
De formule is perfect, dekt in twee lagen. Het droogde bij mij niet zo snel dus ik had een sneldrogende topcoat nodig.
Ik heb gestempeld met een Essence plate.

Ik heb heel veel foto's moeten maken tot ik tevreden was. Het was een gek gezicht om die foto's in het klein naast elkaar op je scherm te zien staan; het leken net allemaal boze ogen.

8 opmerkingen:

Morgaine zei

Mooie kleur!!!

Miss--Moana zei

Mooi! Zelf heb ik CMIYN van OPI (maja is hetzelfde), ik hou echt van dit soort lakjes! Kan er wel uren naar kijken als ik het op heb, zo mooi!

Brenda zei

Heel erg mooi kleurtje. Alle Zoya's uit die collectie zijn echt prachtig. Leuke creatie! <3

Schnuggle zei

Hoe bevallen die image plates van Essence jou? Stond er vandaag toevallig weer mee in mijn handen maar heb ze uiteindelijk weer terug gelegd ...

Michelle zei

@Miss Moana; waar is dat een afkorting van?

@Schnuggle; Essence plates doen het prima en zeker voor die prijs. Ik vind de Konad plates wel het allermooist, maar dat is misschien een kwestie van smaak.

Melanie zei

Prachtige kleur!

Simone zei

oh welke plate is dit dan, want heb die van essence allemaal maar kan me deze even niet herinneren :P

-Diana- zei

Heel mooi.

@ Michelle volgens mij is dat een afkorting van Catch me in your net van de summer flutter collectie van OPI.