Google Website Translator Gadget

zondag 29 augustus 2010

Nubar Absolute




Hier weer een prachtige kleur uit de Nubar Prisms Collectie. Deze collectie bevat holo glitter lakjes in twee soorten: één met heel veel holo glitter en één met subtiele holo glitter. "Absolute" behoort tot de laatste.

Ik heb hier 3 laagjes op. Deze lak droogt heel snel, is wat sheer, maar met wat dikkere en meerdere lagen is die toch dekkend.

Ik had "Absolute" al 2 dagen op en besloot gisteren toch te stempelen. Ik ben niet helemaal tevreden, de stempel is niet op alle nagels goed over gekomen, het is wat scheef en de stempel is niet goed te zien. Maar toch heb ik de foto geplaatst zodat jullie kunnen zien hoe SN blue pearl eruit ziet op Absolute.

De plate die ik heb gebruikt is non Konad: H27. Deze zijn te krijgen bij Chez Delaney

Het is toch maar voor één dagje want vanmiddag krijg ik mijn Mood Polishes uit Amerika!

Geen opmerkingen: