Google Website Translator Gadget

dinsdag 10 augustus 2010

Graffiti Nails





Gisteren heb ik gewinkeld in Oldenburg, Duitland waar ik bij de Douglas deze lakjes tegen kwam. Het is van het merk "Isadora" en ze noemen het "Graffiti Nails".

De lijn bestaat uit 3 soorten lak. Nummer 1 is "Base Wonder Nail", nummer 2 "Graffiti Nail Top", nummer 3 is "After 30 seconds" (topcoat). In principe kun je elke lak als basis gebruiken die je wil en ook elke gewone topcoat is geschikt. Ik heb dus alleen de graffiti lakjes zelf gekocht. In eerste instantie wilde ik de blauwe nemen, want dat is een hele mooie kleur. Maar dankzij de behulpzame verkoopster kwam ik erachter dat ik beter zwart en wit kon kiezen, die staan mooi op bijna elke kleur en je ziet goed het effect. En als derde heb ik toch maar een roze genomen.

Je smeert de graffiti lak over een contrasterende kleur en als het droogt gaat het barstjes vormen. Ik vind het zelf een erg leuk effect.
Vroeger heb ik ook zo'n craquelé lakje gehad en laatst eentje bij Transdesign besteld. Deze laatste was van zeer slechte kwaliteit, het hechtte niet, ik kon het er zo afblazen.

Als je er van houdt zijn deze graffiti lakjes een echte aanrader voor de nagellakliefhebber. Ze zijn verkrijgbaar in de kleuren die je hierboven ziet en ook nog in geel. Ze kosten 8,90 euro per stuk en ik heb ze dus gekocht bij Douglas in Duitsland.

9 opmerkingen:

you nailed it! zei

leuk!

only_you84 zei

leuk zeg!!
Wat een apart effect :) zou wel graag 1 lakje ervan willen hebben. Denk dat de wit heel mooi staat op donkere kleuren :)

Melanie zei

Wat apart zeg! Mooi effect inderdaad.

Simone zei

Ziet er leuk uit zeg :)

debby zei

Jij vind ook alles haha...geweldig dit!!!!

Ardenlyn zei

Dat ziet er echt leuk uit met glitterlak als basis <3

Brenda zei

ooh ik MOET echt een keer naar Duitsland. Nu ik heb gehoord van Henny wat voor spullen er zijn en dan ook nog deze lak. Moet echt gaan sparen en een soort Duitsland kluis maken.

-Diana- zei

Echt heel leuk heb er zelf nooit opgelet daar toch de volgende keer ff kijken :)
Vind de zwarte wel heel gaaf.

Miss--Moana zei

Wat mooi dit! Ik heb er zelf ook 1 van TD en die is idd heel slecht. Maar deze lijken het goed te doen, blijft het ook goed zitten?