Google Website Translator Gadget

maandag 30 augustus 2010

Claire Mood Polishes






Mijn lieve schoonzusje heeft tijdens de vakantie in Amerika op mijn verzoek " Claire's Mood Polishes" meegenomen. Ik wilde heel graag de paarse "Wild/Calm" die ik al had geprobeerd en de zalmkleurige: "Bored/Excited". Omdat de tweede voor de halve prijs was, heeft ze er zelfs vier voor me meegenomen!
Nu heb ik "Peaceful/Confident" dubbel, maar daar weet ik wel wat leuks voor ;-)
De vierde kleur die ik heb, de roze, is "Funky/Fabulous".

Ik heb net "Bored/Excited" opgedaan, een mooie felle koraal kleur. Ik had drie laagjes nodig om het dekkend te krijgen. Deze lakt een beetje moeilijk, het is snel dik en streperig. Zoals je op de foto ziet is het zonder topcoat een matte lak.
Als je je nagels onder de warme kraan houdt (of als je in bad zit of in een warm land -denk ik-) kleurt de lak naar licht zalmroze. Echt een grappig effect.

Ik denk dat ik er morgen nog wel overheen ga stempelen.

4 opmerkingen:

Rianne zei

Aaaa
Super gaaf Michelle
Wil ooit ook nog moodpolish kopen! =)

Simone zei

ze zijn zo leuk :D

noortje zei

oeeh super michelle!
wil ook inderdaad ooit nog! eerst ellens wedstrijd afwachten en anders uitvinden hoe het met ebay en paypal moet.

Tanja zei

echt heel erg mooi!!
ik ga toch ook maar eens ebay uitvogelen en paypal ;) wil ook zo graag zo'n mooie moodpolish, super leuk!