Google Website Translator Gadget

woensdag 4 augustus 2010

Chococat with dots



Eindelijk is de pijn minder en kan ik mijn arm iets bewegen. Ik ben net naar de fysio geweest en oefenen is wel beter om de beweeglijkheid terug te krijgen.

Om mijn nagels te doen hoef ik mijn arm niet op te tillen, dus het ging wel weer en ik kon me niet meer beheersen. Dus met trillende handjes heb ik een nieuwe manicure gemaakt.

Een decal van chococat. De nagellak is OPI "Black Onyx" gestempeld met PSN light grey met M79. Voor een gekleurde french gebruik ik meestal sjablonen.

2 opmerkingen:

noortje zei

heel erg leuk zo met die stipjes michelle! en chococat is gewoon superschattig hihi. fijn dat de pijn weer wat minder is geworden.

Brenda zei

zijn zo schattig, misschien een keer iets met stipjes doen als basis.