Google Website Translator Gadget

vrijdag 9 juli 2010

WK Support



Een voetbal liefhebber ben ik niet, naar de WK wedstrijden heb ik amper gekeken. Maar nu Nederland in de finale staat ben ik toch wel trots en doe ik een beetje mee aan de oranje support. En voor een leuke nailart ben ik altijd wel te porren. Toen ik de leuke "Beesies" decals van Diana zag wilde ik die gelijk hebben en Diana zorgde ervoor dat ik ze meteen kreeg!
Ik heb de french gemaakt met de "fing'rs" pen en daarover heen OPI "Pearls Night Out". Ik durfde verder niet te stempelen omdat ik bang was dat ik het zou verpesten.

Mijn tenen doen niet mee! De smarties nagels zitten er nog maar 3 dagen op en ik krijg er veel leuke opmerkingen over. En het is veel te warm om tenen te gaan lakken.

4 opmerkingen:

-Diana- zei

Zo lief en leuk gedaan :)
Zit ook constant naar me eigen Beesies nagels te kijken omdat ik ze lief vind haha.

noortje zei

ahhh superleuk! de beessies zijn zo lief!

only_you84 zei

en maar blazen op de vuvuzela en hopelijk winnen we met ze :)

debby zei

I love beessies!!!!