Google Website Translator Gadget

maandag 19 juli 2010

Winnaar Imageplate mapje



15 reacties heb ik gekregen op de winactie en ik vond het heel moeilijk om er de leukste uit te halen. Iedereen had namelijk wat leuks te zeggen.
Wat me heel blij maakte is dat jullie het waarderen dat ik mijn blog in het Nederlands schrijf, dat zal ik dus zeker blijven doen. Ik vind het zelf ook erg prettig om gewoon in het Nederlands te kunnen lezen.

Ook vond ik het erg fijn om te horen dat ik mensen inspireer om ook hun nagels mooi te maken met een leuk kleurtje of leuk nailart en daarnaast tips geeft over de verzorging.

Naar voren is gekomen dat mensen niet houden van ellenlange verhalen en dat mijn korte en bondige teksten aanspreken en dat mijn schrijfstijl leuk wordt gevonden.

Dank julie wel allemaal; dit geeft mij inspiratie om door te gaan op de manier waarop ik het doe. Het is ook mijn bedoeling dat ik met mijn blog, mijn foto's op Hyves, mijn tips op het forum en mijn nailart workshop mensen help en inspireer om hun EIGEN nagels mooi te maken, want iedereen kan het!

Daarom wil ik ook het imageplate mapje schenken aan Linda! Zij geeft aan dat ik gewoon hobby-ist ben maar haar daarom wel het zelfvertrouwen geef dat zij dat ook kan bereiken en zo is het maar net. Linda ik wens je een trouwdag met mooi verzorgde nagels en ook dat je je beroep als kapster gaat uitoefen met mooie nageltjes waar je klanten naar kunnen kijken. Ik weet niet of je al Konad gebruikster bent en zo niet heb je met het mapje een goede reden om dat te worden, want dan kun je het gaan vullen met imageplates!

Ik kan jouw emailadres niet aanklikken dus kan geen contact met je opnemen, ik heb wel een bericht achter gelaten op je eigen blog. Wil je mij mailen via mijn blog (als dat lukt) of via Hyves; michellesnailart.hyves.nl of anders hier op het blog bij de reacties je email adres achterlaten.

Iedereen bedankt voor het meedoen. Op naar de 100 volgers, dan doe ik weer een winactie!

6 opmerkingen:

Kirsten (The Dutch Nail Blog) zei

Gefeliciteerd Linda!
Wat een leuke mapjes zijn dit. <3

Linda zei

Hoi, ik zal hier maar een reactie plaatsen! Wat ontzettend leuk dat je mij hebt gekozen :D ik heb hier gewoon mijn eigen mening neergezet en je daarvoor bedankt alleen aangezien ik nog nooit iets heb gewonnen, dacht ik niet dat ik nu wel zou winnen, maar toch wel :D:D hoi hoi hoi!!

Dus als je me wilt bereiken kan je dat op lhabraken@hotmail.com

(erg leuke nailart heb je nu trouwens weer op je site staan met roosjes!)

Linda zei

Aarbeitjes bedoel ik XD hihihi Sorry, t is ook zo warm hier op t werk dat ik moeilijk mn hersens erbij kan houden!

Linda zei

Hier nogmaals een berichtje, ik zag dat ik net ingelogd stond onder mijn emailadres van het werk. Ik weet niet of dat iets uitmaakt, maar bij deze sta ik ingelogd onder mijn eigen emailadres: lhabraken@hotmail.com

(oh en ik bedoel natuurlijk aarDbeitjes XD)

-Diana- zei

Gefeliciteerd veel plezier met je leuke mapje <3

only_you84 zei

Gefeliciteerd!!! Welke heb je uiteindelijk gekozen linda?? ze zijn zooo leuk :)