Google Website Translator Gadget

zondag 11 juli 2010

Winactie: Imageplate Mapje



19 juli bestaat "Passion For Nails" een half jaar. Om mijn trouwe lezers te belonen heb ik een leuke winactie bedacht!

Wat kun je winnen:
1. Een mapje voor het opbergen van imageplates ,keuze uit bovenstaande vier
2. Een verrassingspakketje nailart

Wat moet je ervoor doen;
1. Je moet geregistreerd staan als volger van mijn blog
2. Laat een reactie achter bij dit bericht waarin je beschrijft wat jouw "passion for nails" is EN wat je zo leuk vindt aan mijn blog.

De leukste reactie wordt beloond met de prijs.
De uitslag wordt bekend gemaakt op 19 juli

18 opmerkingen:

Tamara zei

Ik stond niet geregistreerd als volger van je blog, maar kwam wel 2 keer per dag ff kijken of je een nieuw artikel had geplaatst. Ben nooit into die dingen als twitter enzo..
Maar mijn passion for nails is dat ik het onwijs leuk vindt om ermee bezig te zijn, en nieuwe dingen expirimenteren, zoals konad en waterdecals e.d. Sinds ik bij een drogist werk heb ik meer nagellak dan ooit, en krijg vaak complimentjes van de klanten dat mijn nagels er zo leuk uitzien.
Ik vind het leuk om de verschillende creaties van je te zien, elke keer weer anders. Heel vaak heb je een swatch gemaakt, die ik dan uit eindelijk ook wil gaan kopen, erg he! Hihi..

Groetjes Tamara

Love Konad zei

Mijn passie voor nagels is om nieuwe creaties uit te vinden en leuke combinaties. En om mijn nagels er mooi, lang en verzorgd uit te laten zien. Ik houd heel erg van creatief bezig zijn. Deze blog vind ik erg leuk omdat het niet aleen over nagellak en nailart gaat maar ook verzorging dat vind ik erg interessant.

Groetjes Selina

Steffie zei

Ik volg je via google friend connect. Mijn passie voor nagels is om met zo weinig mogelijk geld zoveel mogelijk creaties te maken. Het dwingt mij om creatief te zijn en dat is niet verkeerd. lol

Ik vind leuk dat je ook veel tips geeft over nagels.Dat vind ik altijd handig. Kennis is altijd belangrijk.

Groeten Stephanie

only_you84 zei

noemen we het passie of een verslaving?? Ik noem het liever een verslaving :) afkicken doe ik niet aan want vind alle creacties door 'simpele' handelingen heel erg mooi.

Jou forum is heel overzichtelijk en de beschijvingen zijn duidelijk. Kort maar krachtig is voor mij heel belangrijk en dat kom ik hier tegen.

Iris zei

Hai girl :) Ik denk dat de meeste bloggers hier dezelfde passie delen: creativiteit! Op andere vlakken ben ik helaas niet zo creatief maar met nagels kan ik helemaal los gaan haha.

Wat een enorm schattige mapjes! Eerlijk gezegd vind ik het leukst aan jou blog dat je gewoon in het Nederlands blijft bloggen! Voelt 'vertrouwd' om jou blog te lezen tussen al die buitenlandse blogs, erg fijn. Daarnaast ben je, zoals Only-You84 ook al zei, kort en bondig, soms heb ik gewoon geen zin in lange verhalen lezen! Jij doet dat niet en maakt mooie foto's waardoor mensen als ik terug blijven komen.

Veel succes met je blog en de giveaway :D

noortje zei

natuurlijk volg ik je blog, ben via hier ook op het forum terechtgekomen, waar ik heel blij om ben!
mijn passion for nails is door het forum en jou blog zo enorm gegroeid, mijn konad liefde was een beetje afgezakt op gegeven moment, maar jullie allemaal hebben me zo geinspireerd! vind het super om minstens 1x per week iets nieuws te verzinnen met de paar lakjes en plates die ik heb. van alle blogs die ik nu volg, leest de jouwe zo lekker weg, zoals de anderen ook zeggen. je bent overzichtelijk, geen langdradige verhalen, fijn en leuk om te lezen, en je nailart is altijd super vind ik.

debby zei

Tja Michelle thnx to you zit ik voor de rest van mijn leven aan een (OPI)nagelakverslaving vast...wat moet ik daar nog meer over zeggen.....TNX!!!!!...

Stephanie zei

hey michelle

ik heb je op hyves en ik weet niet of ik sta aangemeld als volger. ik kijk geregeld op jou hyves en ben er helemaal verslaafd aan.

ik vind het leuk om te doen en mijn nagelak verzameling en imagepalent is sinds dien enorm gegroeid haha.

het is leuk en simpele om te doen en je heb zo hele leuke nagels.

tnx groetjes stephanie

bloom_123 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Nniinnoo zei

Mijn passie voor nagellak is lekker dingen op mijn nagels maken en creatief zijn met de spullen die ik heb. Mijn passie is er nog niet zolang. Ik ben er nu al verslaafd aan en ik houd ervan om veel spulletjes te kopen. Meestal koop ik goedkope spullen omdat ik niet (vaak) mag bestellen. Nu liggen mijn imageplates (1 van konad en 3 van essence) door mijn hele nagelbak heen. Een beetje moeilijk dus, een mapje zal handig zijn.

Ik kom nog niet zolang op je blog. Ik heb hem ontdekt via BN4U, waar je me ook kent als nniinnoo. Ik vind jouw blog erg leuk omdat het in het Nederlands verteld word. En het word op een leuke manier beschreven. Ook erg mooie voorbeelden van nailart en het ziet er mooi en duidelijk uit!

Ga zo verder want ik vind je blog geweldig:D

Heb mijn vorige bericht verwijderd, nu sta ik ingesteld als nniinnoo vind ik toch wat prettiger.

Linda zei

Ik heb net pas ontdekt hoe ik een follower kon worden, toch heb ik jou (en natuurlijk ook andere) blogs in mijn lijst van favorieten staan van mijn internetbrowser en elke dag ga ik even het lijstje af.

Dankzij de nailblogs ben ik gaan stoppen met nagelbijten. Ik zag als die mooie foto's met mooie kleurtjes. Lakjes bleef ik maar kopen, maar ze stonden daar maar, zo zonde. Persoonlijk vind ik jouw nagels wel een van de mooiste van alle nagelblogs die ik lees: mooie lengte, mooie vorm en in een mooie conditie. En toen dacht ik: dat wil ik ook! Ik zat vroeger altijd met mijn handen in mijn zakken, durfde ze niet te laten zien en vreesde al voor mijn bruiloft omdat ik niet wilde dat mijn aanstaande een ring om mijn afgekloven vingers zou schuiven, haha. Maar dat is nu anders!

Ik ga straks ook in een kapsalon werken en dan werk je met je handen. Dit zijn mijn visitekaartjes en als ik nu mijn nagels lak zoals jullie dat doen op de blogs, met konad en leuke kleurtjes, dan krijg ik steeds weer leuke opmerkingen en vinden klanten het juist leuk dat ik hun behandel. Dan hebben de vrouwen weer iets over te kletsen en dan is mijn dag weer goed!

Dus heel erg bedankt voor jou weblog! Ik weet dat het waarschijnlijk gewoon een hobby van je is, maar daardoor heb ik weer zelfvertrouwen doordat ik nu ook mooie handen heb!

DANKJEWEL :D :D

http://img6.imageshack.us/img6/1866/p1050340.jpg

Mandy zei

Ik stond niet geregistreed, maar hoorde super vaak over je imageplate zakjes op een form dat ik er wel heel nieuwschierig naar werd!! ik heb zo veel plates, en die liggen nu los tussen al me andere nailart.
zon zakje/buideltje zou echt iets fantastich zijn!

Mijn passie voor nagels is om elke keer weer te proberen om iets totaal nieuws te proberen en ook zo uitgebreid mogelijk!
soms als ik tijd heb ben ik een heledag bezig om het perfecte resultaat te krijgen!
naast konad, en andere dingen om nail art mee toetepassen probeer ik ook apparte matrialen te gebruiken. bijvoorbeeld via stof, dit word wel erg leuk maar met normaale nagellak lukt dit niet, dit gaat met combinatie van acryl.

Naja genoeg van mijn passie<3

jou blog, ik ken het denk ik nu nog maar 2 maanden ofzo maar kwam er nou elke dag zoiezo op om even te kijken of er alweer wat nieuws op stond! :D erg leuk altijd!!

you nailed it! zei

hey
leuke winactie.
ik ben helemaal gek op nagellak en labello.
het is leuk dat je blog nederlands is, dat maakt het specialer
het lijkt me super om te winnen!

xx Renee

(you-nailed-it.blogspot.com)

lauravanderbijl zei

Sinds vandaag, met enige hulp, ben ik volger van je blog geworden. Zoals je misschien begrijpt weet ik niet veel van computers, maar kom wel regelmatig op je blog voorbij. Wel vond ik het altijd jammer dat ik geen reactie kon plaatsen, omdat ik dan ergens aangemeld voor moest zijn.. (??) nu heb ik een accout! yay!

Mijn passie voor nagels en konad is een klein jaartje geleden begonnen. Ik zag een filmpje op youtube en vond dit zo gaaf, dat ik het zelf wilde proberen. Ik schafte een aantal dingen aan. Inmiddels is mijn Konad-collectie behoorlijk uitgebreid en zoek ik nog naar een passende opberg manier...
Konad heeft dus mijn hart veroverd, maar nailart heeft pas sinds kort mijn interesse. Mijn zielige en vooral magere nailart stash laat nog te wensen over...

Ik vind jou blog zo ontzettend leuk omdat je prachtige creaties maakt, waar ik ook weer inspiratie uit opdoe. Maar vooral omdat je je blog zo persoonlijk schrijft. Het leest zó lekker weg dat mensen meer willen weten over deze leuke blogster.
Michelle, ik vind dat je het hartstikke goed doet, ga zo door en je blog wordt één van de grootste van Nederland. Top!

Liefs,
Laura

Rianne zei

Waarom ik een passie voor nagels heb:
Nou omdat ik het geweldig vind om creatief te zijn,
Leuke dingen te maken en mooie kleurtjes te kopen.
Vorig jaar ben ik met konad begonnen.
En sindsdien nagellak verslaafd.....
Begon met 1 China glaze heb er nu iets van 40.
Begon met 1 OPI heb er nu 16 en een paar mini's!

Ik vind je blog super leuk!
Want je schrijft het zo leuk.
Kijk altijd eerst of je iets nieuws hebt gepost,
En dan maar lezen.
Heel veel succes nog met je blog

Liefs Rianne
En een poot van Turbo

only_you84 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
only_you84 zei

Vandaag is de dag!! Gefeliciteerd!!

Dat we nog lang van je blog mogen genieten!!

Liefs Ellen

ArtisticNailArt zei

Hey!
Ik volg je via google friend connect. Mijn "passion for nails" is Nail art! :D
Het leuke aan dit blog is natuurlijk dat het over nagels gaat :P
X