Google Website Translator Gadget

zaterdag 17 juli 2010

Pastel Skittles



De smarties nagels vond ik zo leuk en ik kreeg er veel reactie op, dus nu een beetje op herhaling. Deze keer heb ik pastel kleurtjes gebruikt. Ik houd wel van pastel maar vind het zelf niet altijd mooi staan op mijn bruine handen. Het doet een beetje flets aan op de één of andere manier. Terwijl anderen zeggen dat het wel mooi staat (he Leontien?)Maar zo met al die kleurtjes bij elkaar vind ik het erg vrolijk staan.

Ik heb gebruikt:
pink: CG Refresh Mint
ringvinger: CG Lemon Fizz
middelvinger: CG Peachy Keen
wijsvinger: OPI What's with the cattitude?
duim: OPI Lucky Lavender

De uitslag van de winactie voor het imageplate mapje zal waarschijnlijk maandag laat in de avond zijn.

5 opmerkingen:

leontien_marlies zei

Speciaal voor deze nagels heb ik me wachtwoord weer eens aangevraagd en hoop te onthouden.

Ik vind ze echt helemaal geweldig

Super

noortje zei

superleuk michelle! ga maandag naar spanje, misschien leuk zoiets voor op mn teentjes!

only_you84 zei

lekker vrolijk!!

leuk hoor!

lauravanderbijl zei

Erg leuk! Vind het juist ook heel mooi staan bij je bruine handen!

Ga je er nog Konad over doen?

-Diana- zei

Echt sweet ;)