Google Website Translator Gadget

woensdag 14 juli 2010

Off topic: Sarah's Sweeties



“Plus Size Babes” opgelet; ik heb een geweldige tip voor jullie waar ik een beetje “off topic” voor wil gaan.

In de zomer draag ik bijna niets anders als slippers en sandalen zoals jullie hebben gezien. Leuk om de mooi gelakte teentjes in te kunnen showen. Echter staan die open schoenen ook het mooist onder een zomerjukje of rokje. Tot voor kort kon ik die helaas niet dragen omdat ik altijd last had van schurende dijen, wat ontzettend pijnlijk is; een bekend probleem voor veel vrouwen (met een maatje meer). Nu is dat probleem verleden tijd.

In een tijdschrift las ik een artikel over een dame met een maatje meer die het zelfde probleem had. Sarah Notenboom heeft van de nood een deugd gemaakt en onderbroekjes ontworpen met pijpjes. Haar verhaal sprak me zo aan en bovendien stond er een prachtige foto van Sarah bij waarin ze een “sweetie” aan had; rood met witte stippen! Ik was verkocht en wilde METEEN ook een sweetie! Over drie weken zou ik naar Kreta gaan en zag mezelf al eindelijk lopen met blote benen over de boulevard. Echter was er iets fout gegaan bij de productie en de webshop van “Sarah’s Sweeties” was nog niet open. Gelukkig was Sarah zo lief om mij een monstermodel te sturen.

Toen ik het pakje kreeg werden al mijn verwachtingen overtroffen. Niet alleen door de sweetie zelf maar ook hoe het was verpakt. Het zat in een waszakje, gemaakt van dezelfde stof, dichtgebonden met een bedrukt, roze lint, heerlijk subtiel geurend naar rozen. De sweetie zelf is prachtig afgewerkt en heeft een pasvorm die ongeëvenaard is. De stof is huidvriendelijk en koel bij warmte. De naden aan de pijpjes zitten iets aan de voorkant zodat ze geen irritatie geven.

Eindelijk kan ik ook met blote benen lopen in de zomer! Als ik buk en er wordt een randje van de sweetie zichtbaar is dat ook niet erg want ze zien er ook nog eens prachtig uit: “Sweet for your thighs, Candy for the eyes”.

Inmiddels is de webshop wel geopend en heb ik nog een tweede exemplaar erbij. De sweeties zijn zo’n succes dat ze al bijna zijn uitverkocht. Binnenkort komt er weer nieuwe voorraad. Naast de sweeties zijn ook bijpassende hemdjes en jurkjes te koop, alles in maat 42/44 t/m 58/60. Momenteel verkrijgbaar in drie kleurstellingen en deze week komt er een “limited edition” uit. Op de site staan goede aanwijzingen om jouw sweeties maat te bepalen. Een sweetie kost € 27,95 en is te koop via de webshop: Sarah's Sweeties. Voor 3 euro wordt het verzonden per brievenbuspost. Sarah is zeer vriendelijk en behulpzaam en stuurt je pakketje heel snel op.

Wil je ook een sweetie? Vul in het vakje van de kortingscode het volgende in; passionfornails (zonder spaties) en je ontvangt een leuk extraatje. Dit extraatje is voor de eerst tien gebruikers van de code en is geldig tot 30 augustus. Je kunt controleren of de code verwerkt is; je ziet het vermeld staan als € 0,01 korting.

4 opmerkingen:

only_you84 zei

ken het 'probleem' zelf niet maar heb het allemaal gelezen en de website ook bezocht en volgens mij voor meiden met een maatje meer een echte uitkomst..en leuke kleurtjes...

leuk hoor..in dit geval helemaal niet erg om OFFtopic te gaan :) hopelijk kan je er veel vrouwen blij mee maken

lauravanderbijl zei

ik heb zelf het probleem niet, maar ik denk dat dit voor veel vrouwen een uitkomst is!

debby zei

Ze zijn erg leuk...ga eens op de site spieken ;)

esmee zei

Ziet er leuk uit, draag nu vaak een leuke legging onder een jurkje maar dit is wel een uitkomst als je eens echt met de benen bloot wilt.

Echt top dat je hier over schrijft want wij big girls zien er ook graag leuk uit en dan natuurlijk het liefst zonder ongemakken.

X Essie